נתניהו מתייחס לביידן: "הוא טועה בשני הסעיפים"

אתר קול חי No Comments on נתניהו מתייחס לביידן: "הוא טועה בשני הסעיפים"

ראש הממשלה נתניהו בריאיון ל- Politico, במענה לדברי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "זאת לא המדיניות הפרטית שלי בלבד, מדובר במדיניות שנתמכת על ידי הרוב המכריע של הישראלים"

צילום: לע"מ
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימות חזיתי בין הממשלים? ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (ראשון) ל- Politico והתייחס לדברי הנשיא האמריקני ביידן: "אני לא יודע למה הנשיא (ביידן) התכוון, אבל אם הוא התכוון לכך שאני מוביל מדיניות נגד רוב הציבור הישראלי ושזה פוגע באינטרסים של ישראל, הוא טועה בשני הסעיפים.

"זאת לא המדיניות הפרטית שלי בלבד, מדובר במדיניות שנתמכת על ידי הרוב המכריע של הישראלים. הם תומכים בפעולה שאנו נוקטים להשמדת גדודי הטרור הנותרים של חמאס. הם אומרים שברגע שנחסל את החמאס, הדבר האחרון שעלינו לעשות הוא להכניס לעזה את הרשות הפלסטינית שמחנכת את ילדיה לטרור ומממנת טרור. והם גם תומכים בעמדתי שעלינו לדחות באופן מוחלט את הניסיון לכפות עלינו מדינת טרור פלסטינית.

רוב הישראלים מבינים שאם לא נעשה זאת, נחזור לטבח של ה-7 באוקטובר. לכן המדיניות שלי היא המדיניות של רוב הישראלים. הרוב המכריע מאוחד כפי שלא היה מעולם, והם מבינים מה טוב ומה חשוב לישראל – והם צודקים".



0 תגובות